Urladdad och Fulladdad

 

Den närmsta tiden har det hänt så himla mycket, alla högtider runt jul med allt vad där hör till med att träffa nära och kära, samtidigt som man ska uppleva allt detta för första gången som Mamma till en helt underbar liten kille, plus att jag hoppade in och jobbade under denna perioden. Så det blev att jag bestämde mig för att ta ett litet uppbrott i bloggandet, vilket känns så himla rätt, speciellt så här i efterhand. Tror att det skulle blivit pannkaka av det hela om jag känt att min tid skulle räcka till för detta med. Men visst har jag längtat efter att sätta mig ner och göra inlägg. För det har ju hänt så mycket mer också under denna tiden. Bl.a. har vi  haft dop för vår lille kille som idag blev fem månader, helt otroligt. Det har bjudits på god mat här hemma och varit fint dukat i omgångar. Jag har börjat jobba måndagar (då mannen är pappaledig) så det har blivit ett och annat vackert blomster"arbete".
En del av detta tänker jag att jag ska dela med mig av nu lite i efterhand men framför allt så ser jag fram emot att dela med mig av vad detta åter kommer att bjuda på, ska bli så kul att få se vad 2015 blir för år.
Välkomna att följa med!!

Kommentarer:

1 Anonym:

Gud vad roligt det ska bli att få läsa dina inlägg igen ❤️

Svar: Tack snälla du! Det värmer =)
Johanna

Kommentera här: