Dom två bästa veckorna i mitt liv

 
Just nu föddes vår lille pojke för exakt två veckor sedan, LYCKA!!
 
Jag kan inte fatta att det är två veckor sedan jag såg denna lilla underbara fot för allra första gången, dom små små helt perfekt skapta små tårna. Ja hela han är helt perfekt. Sen den stunden har det bara vällt ut gränslös kärlek till denna lilla pojke från både mig och pappan. Hade nog aldrig kunnat förstå vilken kärlek som kan uppstå till en annan person på bara en sekund om jag inte varit med om denna upplevelse. Vet inte hur många gånger jag och pappan tittat på varandra och sagt " Denne söte, goe, charmige, fantastiske lille pojke är VÅR". Känslorna bara rusar inom mig när jag tänker på det och en lyckotår kommer gärna med.
 
En lycka som jag önskar att alla människor ska få uppleva!
 

Kommentera här: