Köpa hus lycka

 
I förra veckan var vi och besökte en av mina kusiner som precis köpt hus och önskade dem lycka till. Dom fick detta bullfatet som en köpa hus gåva, (den riktiga inflyttnings presenten får dom när dom kommit mer i ordning i sitt fina hus.)
Precis som för oss så gick själva köpet väldigt fort när dom väl hittat de hus dom ville ha. Så inom en vecka från att dom tittat på det för första gången så stod dom med nyckelen i handen. När vi var där hade dom bara haft det i ett par dagar och det värkligen lös i ögonen på dom och dom bubblade med idéer och drömmar. Vilket gjorde att jag själv fick tillbaka dem överväldigande känslorna som jag hade när vi köpt vårt älskade hus. Det är verkligen en speciell känsla.
 
 

Kommentarer:

1 Liza:

Vilken underbart fin blogg du har! :)
Här kommer jag titta in ofta! :)
Kram

Svar: Va roligt, vad glad jag blir =)Kram
Johanna

Kommentera här: