Den bästa känslan av alla


Jag vet inte hur många timmar som jag bara har suttit och bara tittat på den mest perfekta skapade lilla killen på denna jord enligt mig och hans pappa. Jag har även tappat räkningen för länge sen på hur många gånger jag har sagt högt till honom att han är den finaste som finns. Varje gång jag har varit ifrån honom, om det bara så är fem minuter så blir jag helt förälskad i honom på nytt, ja kärleken till denna lilla kille svämmar verkligen över.
Ja den bästa känslan av alla är att vara Mamma till denna underbara lilla kille.
 
 

Kommentarer:

1 Liza:

Vilka fina ord! :)
Häftigt med den där villkorslösa kärleken som uppstår! :)
Jag hoppas att jag och min fästman plussar denna gång, och får vara med om en sådan resa som barn innebär! :)
Kram

Svar: Ja det är helt otroligt vad starka känslor man får direkt :)Jag håller tummarna för er, vet hur det är att längta efter de där pluset.
Johanna

Kommentera här: