Reseberättelser

 
 
I stället för att bara sitta och längta efter vår närmsta semester som är inbokad någon månad fram till Barcelona så tänkte jag att jag skulle börja på min nya kategori "Reseberättelser". Som jag har nämnt innan så har jag varit sugen på att göra detta ett tag, men inte riktigt tagit mig för det men nu är det dags. Så lite då och då kommer det dyka upp glimtar och tips från resor från våra 8 år tillsammans och jag tror faktiskt att jag börjar med de äldsta och tar mig framåt i tiden. Anledningen till att jag känner att jag vill dela med mig av våra resor är för att vi själv tycker att det är roligt och intressant att läsa andras berättelser om deras reser till just de platser som vi är sugna på att åka till. Så jag tänker att det kanske är någon som är sugen på att läsa om hur vi har upplevt de platser som vi har besökt. Det är allt ifrån riktiga turistställen som Cypern, Rhodos och Kroatien till storstäder som London, New York och Rom till lite mer udda ställen som Vietnam och Tunisien, och många fler därtill och ännu fler lär det bli.....
Hoppas jag kan hjälpa dig hitta ditt nästa resmål

Kommentera här: