Sommarfräscht storarum

 
I Lördags fick jag ett litet ryck med att ta bort alla rost/terrakotta färgade detaljer från storarummet. Sen fyllde jag på med lite andra turkosa, vita och silvriga saker som jag dels har haft undanlagda eller haft i andra rum. Men det blev även en del nya saker så som det stora vackra silverfatet på soffbordet som jag bara älskar Vi säljer i butiken, två ljuskoppar på fatet Vi säljer i butiken samt två nya kuddar (som tyvärr inte kom med på bild) och filten som hänger på stegen Kommer ifrån Niles.
 
Det känns så himla svalt och fräscht nu och helt ärligt så är både jag och Mannen mycket mer förtjusta i den mer avskalade färgskalan än att blanda en massa färger. Men ibland kan det vara kul med lite mer färg, men på något sätt är det alltid lika skönt varje gång man blir av med det igen. Så nu går vi bara och njuter här hemma.
 

Kommentera här: