Fina bordsplaseringslappar


Jag håller på att organisera och sortera bland alla mina bilder på datorn för att lägga över allt på en extern hårddisk. För det skulle kännas väldigt tungt och sorgligt för mig om alla mina älskade bilder skulle försvinna av någon anledning. Det tar lite tid med tanke på alla tusentals bilder man har tagit, men så mycket roliga, fina och inspirerande bilder man hittar. Som dom här bilderna på jättefina bordsplaceringsteckningar som min kusin gjort en gång när vi var där på middag. Det var jättekul att gå runt och hitta samband mellan alla gästerna och hennes fina teckningar. Visserligen gäller det att man är bra på att teckna precis som hon, vilket gör att det inte är något för mig att ge mig på. Men där kanske finns någon annan där ute som hanterar det lika bra som hon och kan ta sig till detta lilla tipps.
Jag personligen tycker det är så himla roligt och nästan lite lyxigt att komma bort till någon som lagt ner lite extra tid på att göra en fin dukning.
 
 
 

Kommentera här: