29 årsfirande i Köpenhamn

 
Igår var det sista gången som jag fyllde tjugo... nånting, en lite märklig känsla. Fast jag har ju ett helt år på mig att fullborda min tjugoårsålder, vilket jag ser fram emot.
 
 
 
Men hur som... Igår blev jag firad hela dagen av mina två älskade killar genom en heldag i Köpenhamn.
Vi började dagen med att äta lunch på en saluhall Torvehallerna, som vi aldrig har varit på tidigare. Så mycket härlig mat där var och läckra delikatesser. De blev att vi åt varsin rätt med färsk pasta som var väldigt gott.
 
 
Efter det gick vi ner mot Nyhavn och på vägen blev det ett stopp i Tage Andersens butik (som jag aldrig varit i tidigare trotts mitt yrke, lite pinsamt) men nu har jag varit där och det var en häftig upplevelse.
 
 
Sen hade Mannen letat upp två nya butiker som vi aldrig varit i, den ena var en barnaffär Karrusella och det andra var en inredningsaffär Notre Dame. Kul med lite nya butiker som man kan gå och mysa i.
 
Vi hade även turen att köpcentret Magasin hade långöppet med rea, så efter att stan hade stängt så han vi med att fynda lite där med.
 
Dagen avslutades med en god middag på en mysig uteservering på Gråbröder torget.
Så man får verkligen säga att det blev en heldag då vi inte kom hem fören 23.00 och vår goe lille kille var så nöjd och fin hela dagen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: