Så slö....

Usch vad slö jag varit dom gångna två veckorna...det är inte klokt. Har inte ens orkat ta fram min dator, jag som annars älskar att hålla på med bilder, skriva på bloggen, läsa andras bloggar och kolla runt på nätet. Det brukar vara min kvällsavkopling medans Mannen sitter bredvid och tittar på tv. Men nu har det istället blivit att jag bara slötittat på en massa olika saker på tv som jag egentligen inte har något alls ut av, men det har bara varit så skönt på något vis. Tror att det blir så för mig när jag har alldeles för många tankar och "ideer"  i huvudet och när jag har alldeles för mycket saker som jag vill göra och efter som man inte kan göra allt på en och samma gång så blir det liksom inget alls gjort. Jag tror att jag går in i någon slags mognadsperiod då, liksom bara stänger av under tiden jag pusslar ihop hur allt ska gå till och vilken ordning det ska komma och nu tror jag att det börjar falla på sin plats och därmed kommer även inspirationen igång igen. En av sakerna som har legat och gnagt är träningen som jag har haft ett alldeles förlångt uppehåll från i åtta månader. Jag kom äntligen igång i förra veckan med träningen och vaskaskåpet som skulle göras om så att det underlättade för de nya "sopsorteringskraven" blev äntligen gjort idag. Så nu är jag på gång känner jag. Jag kanske rent av även börjar känna en uns av vårlängtan, eftersom att det inte verkar bli någon vit vinter för oss här nere som jag annars verkligen älskar...

Kommentera här: