3 månader


Tänk att jag har varit Mamma i tre månader nu till vår underbare lille kille, jag kan knappt fatta det än. Men en sak vet jag och det är att det är helt fantastiskt att vara Mamma. Jag trodde inte att det skull kännas så naturligt som det gjort redan från början och allt som har med denna lille killen att göra känns så otroligt mycket och starkt i mitt hjärta. Inte minst nu när man börjar få lite mer kontakt med honom, som när man får ett riktigt stort härligt leende eller när han ivrigt och härligt ligger och snackar med en. Helt ljuvligt!!!
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Åh vad härligt. Jag väntar fortfarande på det där första leendet från min tjej på fem veckor. Kärleken blir bara starkare och starkare varje dag!

Svar: Ja verkligen, det händer så mycket nytt meddom små liven hela tiden, helt fantastiskt att följa:)
Johanna

Kommentera här: