Gravid v 35

( Magen v 34+6)
 
Ytterligare en vecka som bara rusat iväg. Imorgon är det en ny vecka och dags för första träffen med föräldragruppen, det ska bli jätte spännande och kul. Hoppas verkligen att det blir en bra grupp som man känner sig trygg och avslappnad med.
 
För övrigt är jag helt förälskad i min mage för tillfället, jag känner mig så tillfreds med den putande kulan. Så oavsett hur mycket jag än längtar efter att vår lilla bebis ska titta ut så känns det just nu som att jag kommer sakna min kula när själva graviditeten är över. Inte för att den är så praktisk att ha där, den är ofta i vägen inte minst när skorna ska på eller när något far ner på golvet. Men rent kroppsligt känns det som att den hör hemma där, så för tillfället går kameran varm här hemma med förevigande bilder på den.
 
 

Kommentera här: