Babyshower för mig och magen

 
I Lördags blev jag överraskad med en Babyshower för mig och magen av härliga goa tjejer. Det blev en väldigt mysig kväll med mycket bebisprat, skratt, lekar och gissningar på vad vår lilla krabat där inne i magen är för nån. Det bjöds på lemonad med frukt i glasburkar med härliga färgglada sugrör i, med tilltugg när jag kom. Till middag blev det en god fläskfilégryta med lite sting i som serverades med ris och sallad. Sen avslutades middagen med en frisk glasstårta med smak av apelsin och choklad. Allt var så gott.
Dom hade även dukat väldigt fint i gröna och lite gula toner så det var väldigt könlöst och neutralt vilket säkert inte var så lätt, då allt sådant här pynt annars är blått eller rosa. Men dom hade lyckats hitta en banderoll och servetter i fina blandade passteller och lagt ut nappar och leksaker i samma toner. Blomsterdekorationerna med gula rosor var supersöta, dom hade tagit små bebisstrumpor och formskurit oasis och stoppat i som små fossing i stället för att använda sig av en vanlig skål.
 
Ett stort tack till er alla för ett fint minne under min graviditet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: